Skoči do osrednje vsebine

Dostopnost
  • Navigacija preko tipkovnice
  • Izključi animacije
Kontrast
  • Visok kontrast
  • Sivine
Besedilo
  • Povečaj pisavo
  • Pomanjšaj pisavo
  • Označi naslove
  • Označi povezave
  • Podčrtaj povezave
Zemljevid strani
Izjava o dostopnosti

Hola, Frida

animirani film, v slovenščini

KINO

 

PETEK, 2. 1., ob 16.00

 

NEDELJA, 4. 1., ob 16.00

 

Igriv in barvit film nas popelje v svet deklice, ki bo nekoč postala znamenita slikarka Frida Kahlo. Radovedna, domiselna in polna življenja, Frida vsako preizkušnjo spremeni v pustolovščino. In to s pogumom in divjo domišljijo, ki ju nikoli ne zmanjka.

Francija, Kanada / 2024 / 82 min / slovenščina

režija: André Kadi, Karine Vézina

 

Vsebina
Mala Frida svoje dneve preživlja na mehiški tržnici, kjer se brezskrbno potika med stojnicami, prijateljuje s potepuškim psom in zabava sošolce. A ko ji zdravniki diagnosticirajo otroško paralizo, se nad njen živahni svet zgrne temen oblak. Zaprta med štirimi stenami svoje sobe postopoma odkrije tolažbo v svoji bogati domišljiji. Ko se njeno telo končno okrepi, jo prav ta notranji svet domišljije in vztrajnosti vodi skozi prihodnje življenjske preizkušnje.

 

Avtorja

André Kadi
André Kadi se je po prihodu v Kanado leta 2007 kot stripar in glasbenik pridružil zabavnemu Frima. Kot direktor umetniškega oddelka in ustanovitelj podružnice studia v Bordeauxu je leta 2012 tam odprl studio za 2D animacijo in režiral seriji MaXi (2017) in L’Agent Jean! (2018), preden je leta 2018 soustanovil Du Coup Animation in Du Coup Production. Dunja in princesa iz Alepa (2022) je bil njegov prvi celovečerni film.

 

Karine Vézina
Kanadska režiserka, direktorica fotografije in grafična oblikovalka. Z Andréjem je sodelovala pri projektu Dunja in princesa iz Alepa (2022).

 

Iz prve roke
»S Karine sva si že leta želeli sodelovati pri projektu o Fridi Kahlo. Ko nama je Florence Roche predstavila otroške knjige Sophie Faucher in Care Carmina, sva mislila, da bi bilo idealno, da bi se Fridi približali skozi prizmo otroštva. Kot njene mladosti in stisk, ki jih je prestala, je bil brez primere. Grafični pristop je bil zanimiv, zaradi česar je bil primeren za adaptacijo v animirani film /…/.«
– André Kadi

 

»Vizualno je bilo raziskovalno potovanje bistvenega pomena tudi za projekt. Fotografirali in posneli smo na tisoče referenc, da bi obogatili vizualni svet filma. Nekatere stvari je težko predvideti in se razkrijejo šele, ko jih doživimo. Veliko časa smo preživeli v Coyoacánu in še posebej v Casa Azul, da bi jih čim bolj natančno predstavili v filmu.«
– Karine Vézina

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih