Skoči do osrednje vsebine

Pacifikcija

paranormalni triler

KINO

 

PETEK, 25. 8., ob 19.30

 

Film Pacifikacija je atmosferični anti-triler o sencah kolonializma na Južnem Pacifiku, v katerem komisar De Roller elegantno krmari med družbenimi sloji Francoske Polinezije. 

Nemčija, Portugalska / 2022 / 165 min

režija: Albert Serra

vloge: Benoît Magimel, Marc Susini, Pahoa Mahagafanau, Matahi Pambrun

 

Atmosferični anti-triler o sencah kolonializma na Južnem Pacifiku. Komisar De Roller, možakar uglajenega vedenja in brezhibnih diplomatskih sposobnosti, elegantno krmari med družbenimi sloji Francoske Polinezije. V nekem trenutku klepeta z admiralom francoske mornarice, ki se je pravkar izkrcal iz podmornice, že v naslednjem pa sestankuje z domačini, zaskrbljenimi zaradi domnevne obnovitve jedrskih poskusov …

 

iz prve roke
»Scenarij so navdihnili spomini Tarite Tériipaia, ki je bila deset let poročena z Marlonom Brandom. Spoznala sta se med snemanjem Upora na ladji Bounty (Mutiny on The Bounty, 1962), kjer je igrala eno glavnih vlog. V spominih govori o življenju z igralcem, pa tudi o svojem otroštvu. Izjemno zanimivi so se mi zdeli kontrasti, ki jih je opisala: med čistostjo svojega otroštva v Papeeteju in včasih toksično prisotnostjo Zahodnjakov; med tem nedotaknjenim rajem na Zemlji in prihodom hollywoodske snemalne ekipe. Razmerje med sanjsko podobo raja in stvarnostjo korupcije, pa tudi med resničnostjo in filmsko fikcijo, je bilo zame zelo navdihujoče. /…/ Snemati sodobni svet je nadvse vznemirljivo, vendar to počnem brez vsakršne ideologije, vnaprej oblikovanih idej ali želje po odpiranju kakršnega koli diskurza o obdobju. Zanimajo me le podobe. V tem primeru podobe paradiža, ob katerih se sprašujemo, ali gre za resnico ali zgolj privid; in ali niso morebitna obnovitev jedrskih poskusov, navzočnost francoskih inženirjev, korupcija in nepremičninske špekulacije v resnici prav nasprotje raja, nekakšno nadaljevanje kolonializma v 21. stoletju. /…/ Med snemanjem sem imel v mislih ameriške trilerje iz sedemdesetih in zgodnjih osemdesetih, kot sta Morilci in priče (The Parallax View) Alana J. Pakule in Cutterjev obračun (Cutter’s Way) Ivana Passerja: filme o paranoji, koncu sanj, izgubi nadzora ali samopodobe.«

– Albert Serra

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih